pouyab

فروشگاه پویاب با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات صنعتی ایران از سال ۱۳۶۰ تا به الان در حال فعالیت بوده و در زمینه‌های مختلف صنعتی با تامین به روزترین شیرآلات صنعتی در طرح، اندازه و کاربردهای متفاوت، در حال خدمت رسانی به کشور ایران است. شرکت صنعتی پویاب در حال حاضر با ارائه انواع محصولات...
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
دسته بندی ها : دانستنی‌ها
شیرآلات صنعتی

فروشگاه پویاب با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات صنعتی ایران از سال ۱۳۶۰ تا به الان در حال فعالیت بوده و در زمینه‌های مختلف صنعتی با تامین به روزترین شیرآلات صنعتی در طرح، اندازه و کاربردهای متفاوت، در حال خدمت رسانی به کشور ایران است.

شرکت صنعتی پویاب در حال حاضر با ارائه انواع محصولات صنعتی، مانند شیرآلات صنعتی، ابزارهای دقیق مورد استفاده در صنعت، لوله ها، ملزومات ساختمان، عملگرها و اتصالات صنعتی در حال ارائه خدمت به هموطنان است.

گستره کار فروشگاه پویاب سراسر کشور را شامل می‌شود و با حضوری فعال در سراسر کشور، در بازارهای مختلف در حال فروش محصولات خود است.

به طور کلی شیرآلات صنعتی، وسیله‌‌هایی هستند که برای قطع و یا وصل کردن جریان سیال لوله‌ها و شبکه‌های لوله‌کشی در محیط‌های صنعتی قابل استفاده می‌باشند.

شیرآلات صنعتی در نمونه‌های جدید و متفاوت تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات می‌پردازیم:

شیرآلات فولادی، شیرآلات میراب، شیرآلات آلیاژ خاص، شیرآلات کنترلی، شیرآلات برنجی، شیرآلات چدنی سایر و شیرآلات استنلنس استیل، از جمله شیرآلات صنعتی می‌باشند که در فروشگاه پویاب تامین و به سراسر کشور در حال پخش و فروش هستند.

کاربرد شیرآلات صنعتی در مراکز مختلف

از شیرآلات صنعتی در تاسیس کارخانجات، نیروگاه‌ها، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت سرمایش و گرمایش و تاسیسات ساختمان و آب و فاضلاب و صنایع مرتبط به آن، استفاده می‌شود.

کاربرد شیرآلات صنعتی در آب و فاضلاب

شیرهای صنعتی از مهم‌ترین تجهیزات لازم برای صنعت و فاضلاب هستند و برای موارد مختلفی مانند هواگیری، تصفیه خانه، ایستگاه پمپاژ و جمع‌آوری در فاضلاب کاربرد دارند.

در صنعت آب و فاضلاب از انواع مختلف شیرآلات صنعتی استفاده می‌شود که فروشگاه پویاب تمامی شیرآلات لازم در رابطه با صنعت فاضلاب را با کمک بهترین متخصصان و طراحان با ابزارهای مختلف و جنسی عالی تامین کرده و در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهند.

کاربرد شیرآلات صنعتی پویاب در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

شیرآلات صنعتی که از اجزای مهم صنعت نفت و گاز به حساب می‌آیند، برای مهار کردن جریان فشار و سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد اصلی آن‌ها در نفت و گاز، قطع و وصل کردن کامل مایعات و گازها و جلو گیری از برگشت گازها و مایعات می‌باشد. شیرهای برنجی و فولادی از جمله شیرهای صنعتی هستند که در صنعت نفت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت پویاب با بستن قراردادهای متفاوت با صنایع مختلف نفت و گاز، شیرآلات بسیاری از این صنایع را فراهم کرده و در اختیارشان قرار می‌دهند.

پویاب توانسته است با تولید محصولات صنعتی و شیرآلات صنعتی که مورد استفاده بسیاری از صنایع می‌باشد، با ارائه خدمت‌رسانی عالی، تولید محصولات با کیفیت و متنوع، قیمت مناسب و خریدی آسان، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فروش محصولات صنعتی مورد استقبال قرار بگیرد و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.