pouyab

درباره پویاب

فروشگاه پویاب در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه تامین و فروش اتصالات صنعتی و شیرآلات صنعتی آغاز نمود و با توجه به گستردگی صنعت پایپینگ و همچنین در جهت توسعه، با دارا بودن امکانات مناسب و نیروی متخصص در سال ۱۳۸۵ موفق به کسب امتیاز نمایندگی فروش محصولات شرکت میراب به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده شیرآلات صنعتی در خاورمیانه گردید.

صنایع حوزه فعالیت

آب و فاضلاب و صنایع وابسته

آب و فاضلاب و صنایع وابسته

صنعت آب و فاضلاب یکی از صنایع پیشرو توسط مهندسین داخلی در سال‌های اخیر بوده است. پویاب به‌عنوان برترین و بزرگترین نمایندگی میراب توانسته است با عرضه سریع شیرآلات و اتصالات این شرکت نقش بسزایی در پروژه‌های مرتبط داشته باشد. تامین و تجهیز شیرآلات صنعتی و اتصالات صنعتی همچون: آب و فاضلاب شهری و کشاورزی خطوط لوله و طرح های آب رسانی تصفیه خانه های آب و فاضلاب هیدرومکانیکال سدها

صنعت سرمایش و گرمایش و تاسیسات ساختمان

صنعت سرمایش و گرمایش و تاسیسات ساختمان

در سال‌های اخیر با افزایش شهرنشینی و ساخت و ساز ساختمان‌های عظیم و بلند مرتبه، اهمیت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی این مجموعه‌ها پررنگ‌تر گردیده است، پویاب توانسته است با جذب نیروی تخصصی و مهندسی و انبارش مناسب کالا در زمینه تامین و تجهیز تاسیسات، همراهی برای پیمانکاران و کارفرمایان این صنعت باشد.

تاسیسات کارخانجات

تاسیسات کارخانجات

احداث کارخانجات صنعتی در کشورهای در حال توسعه جهت اشتغال‌زایی و تولید ناخالص ملی بسیار پراهمیت است. ما با واردات و انبارش شیرآلات صنعتی خاص، خدمات دیگری در تاسیسات واحدهای غذایی، دارویی، فولادی و سیمان داشته‌ایم.

صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی

صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی و نیروگاهی

با توجه به اهمیت مهندسی و حساسیت‌های این صنعت، وجود بازرسی و کارشناسی فروش قبل از تحویل کالا بسیار مهم است، فروشگاه پویاب توانسته است با حضور فعال در قلب مناطق بورس صنعت پایپینگ کشور یکی دیگر حوزه‌های صنعت کشور را پوشش دهد.